Saturday, June 6, 2009

it's nothing,really!

smlm,for the first time,aku dpt ber-ym ngan dak2 skola lame aku.bkn dak2 smkdar ye,tp dak sk(1)ka..dak2 mase zaman skola rendah aku...(er,in case u reading this fatin,i'm referring to anis n linda..klu ngn awk,surely every week,without fail :D ) baru aku pasan,dah dkt 10thn aku menghilangkan diri dari dorg ek..agak byk gak ah soklan dorg ajukan kat aku,& tmbh2 lak dorg ckp baru kepayahan level 1 tuh...!! wth?giler ah.aku dah terkelu xtau nak taip ape nk jwb soklan2 dorg tuh... (yep,blame my long-term memory loss then, i suppose..)

& utk sesape yg masih igt,surely pnh tgk muke aku yg slalu 'blushing' sblh je...baru aku igt ape solution yg aku gune nak remedy muke kering/merekah nih..aku gune J&J baby lotion..dem,that smells....penin aku (and not to mention,it makes my palm go extra slippery..!) mntak2 la last resort ni menjadi...

to wrap it up,aku makan A&W tadi...nyum2...layan giler root beer dier.. ^_^ (& skali lagi,aku lupe nk tgkp gmbr b4 aku nk mkn..lapo sgt tadi...)

No comments:

Post a Comment